Skolfoto ! varför måste man ha det man blir ju aldrig fin på det, eller aa inte jag !

hejsan alla sötnosar !

Idag så var det en lång dag i skolan. Efter skolan så åkte jag, Mickis, Angelica till nacka för jag skulle köpa en tröja till skolfotot som är i morgon men så klart då så fanns inte tröjan, men pappa ska åka och handla den i stan i veckan men jag kommer inte kunna ha den på skolfotot. Varför måste man ha skolfoto man blir ju ändå inte fin eller aa inte jag !! Klockan 17.30 så va det kickoff för alla tränanre i gk värmdö, ja som jag skrev för några in lägg sen så jag är trännare i en grupp som heter galaxen. Men jag vet inte om jag, Alva och mickis ska vara det i solen också en till grupp vi får se hur vi gör men jag tror att vi ska det. Snart så ska jag gå och välja kläder till skolfotot efter som att jag inte vet vad jag ska ha på min nu.

Puss puss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0