freeeeeeeeedag

tjoohooo !
Idag så är det freeedag för dom som inte vet det... efter som att jag fick en black out idag och trodde att det var tisdag i morgon (a) Men seg kom jag på att det var freeedag.Idag så har jag inte gjort alls mycket i skolan,Först SOVMORGON sen SO,lunch,musik,slöjd ( gjorde ingenting sprang bara runt med angelica och flumma ) sist så hade vi svenska sat och pratde med david,marcus,anton,kim och fanny men vi var tvungna och skriva en jul dikt haha det gick ju bra... eller inte. Sen var jag med Fanny och ngn fanny i brunn tills deras buss gick.Ja sen gick jag hem och sate mig häär.Ikväll ska vi hem till kussen,Men jag blir väl inte kvar så länge för sen när angelica kommer hem från bion så ska jag väl vara med henne.Pusss söötnöööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0