kussiinn

asså alvarligt har man inte världens sötaste kusin ! han har ju presic fått två nya små syskon i föregår natt elr när det nu var.men nicklas har skickat en bild på dom två små söta tjerna.alexander har ju inte träffat dom efter som att dom e på sjukhuset.men han sitter och håller hårt i min mobil och sitter och kollar på bäbisana som nicklas skickade bild på så säger han jag saknar dom jag vill träffa dom nu och när jag tar mobilen så säger han jag vill ju titta på mina bäbisar.hhahhaha e han inte sööt !


ikväll så ska vi hem kusinerna i järfälla (stavning ? ) alexander ska med oss.men jag kommer nig inte blogga mer ni får ha det gött så hörs vi !

hhahahaha alice dena bild väker många minnen !
Pussssssssssssss 

Kommentarer
Postat av: ellinor Stenhaug ♥

gott nytt år :D♥

2010-01-01 @ 00:47:13
URL: http://elliochelli.blogg.se/
Postat av: emelie

KAASS UPPDATERING!!

2010-01-06 @ 00:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0