fanny,Julia och angelica

tjabo ! Idag så var det skola.På svenskan så var jag med David,Marcus,Kim och Fanny. David bjöd mig och fanny på godis så vi hade jätte roligt.Sen gick jag och Fanny hem till mig och lämnade sakerna jag hade gjort på träslöjden hahah.Sen åkte vi till gurra.SEN hahah alla mina sen :P men iallafal när vi kom hem från gurra så gick vi hem till Angelica och julia var där för hon ska sova hemmos angelica.men sen var vi ute med dom resten av kvällen.Sen åkte fanny hem och nu siter jag här och har grymt ont i huvudet ! Pyyssen


David bjöd oss på GODIS !

Kommentarer
Postat av: Angelica<3

hhahaha, Melinda <3 David

2009-11-21 @ 01:18:48
URL: http://angelicabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0