fredag - lördag morgon

Hellllluuuu !
Sorry att jag inte bloggade i går men jag han inte, så jag säger lite snabbt vad jag gjorde i går. Skola som vanligt sen åka jag,Angelica,Alexander  och Mickis till gurra och handlade godis.När vi gick av bussen så hörde vi ett HEEEEEEJ. Vi vände oss om och då sate Totte och hanns kompis Danne där. Men Danne gick så Totte var med oss ett litet tag.När vi hade handlat godis så kom Wille också,Men då hade angelica och Alexander redan åkt.Så jag och Mickis pratde lite med Totte och Wille sen åkte vi hem. Och nu lite om idag da ! Idag så vaknade jag av att min kusin Alexander kom hem till oss klockan elva.Så jag gick ner till han. Men snart ska jag på gymnasik, Sista träningen in för tävlingen ! Pussssss

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Okej vad härligt! :)

kramkram

2009-11-08 @ 17:33:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0