usch !

heeej, Idag så har det inte varit en rolig dag.våran första lektion var HK då gjorde vi pizza,muums ! sen hade vi lunch och då hade jag och Julia JÄTTE roligt,hahhahaha vi hade verkligen det !Sen hade vi spanska, sen åkte jag till tandläkarna för jag skulle dra ut en tand,INTE ROLIGT ! sen åkte jag till mammas jobb,hade jätte ont i munnen då och alla små barn bara kollade på mig :P sen åkte vi hem,Klockan halv sju så åkte vi till gurra med mamma,robin,jesper och malla.Vi skulle åka och ta grissprutan,chönt att det e klart, Men nu ska jag gå och äta lite glaaaaasssssss,Pussss

Kommentarer
Postat av: Alva <3

Stackarn! Hoppas att du blir bättre i munnen <3 puss på dig gumman! <3

2009-11-11 @ 20:22:26
URL: http://aalvaas.blogg.se/
Postat av: Alva <3

Stackarn! Hoppas att du blir bättre i munnen <3 puss på dig gumman! <3

2009-11-11 @ 20:22:49
URL: http://aalvaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0