<3

shorty- min kärlek..

saker har välldigt jobbiga både för dig och för mig

men jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här

jag kommer aldrig lämna dig

för det är dig jag tycker om

det är dig jag vill ha

ja ja,

mina vänner vänner sa du måste ställa ultimatum

men jag bryr mig inte om det

så jag följer mitt hjärta för att få det bästa resultat

för det är du och jag föralltid

jag släpper dig aldrig

ta inte mina rader som bara tomma ord

för du vet att jag finns här när

stormen är förstor och när du faller ner

så finns jag här för att ta emot

vi klarar det tillsammans

du måste bara lita på mig.

( ref )

listen to your heart when hes calling for you

listen to youre haeart

there´s nothing ells you can do

i don´t know where you going and i don´t know why

but listen to youre heart

before you tell him goodbye

jag undrar vad du gör just nu

och vad du går runt och tänker

jag tittar upp på stjärnorna och ser ditt namn det blänker

jag älskar se dig skratta och älskar se dig glad

säg mig varför skulle jag lämna honom för en sånhär sak vad?

det finns inte en chans för du e det bästa som jag har

jag vill stanna för evigt

för kärleken jag känner för dig

ja den är helig

jag saknar dig så fruktansvärt utan din närhet

jag undrar när vi ses igen och när jag får hålla om dig

och känna dig andas shit vad jag saknar dig

jag har så långa mål men jag hoppas du fårstår

att även du kan få en liten kaxig sak som jag att falla ut i gråt.

( ref )

jag minns första gången jag såg dig där vid poolen

hur söt som hellst och den finaste ängeln som gud någonsin sänt

och jag tycker om dig mest för fråga vad du vill

och du får svaren helt ärligt för

jag har aldrig kännt såhär

det måste vara kärlek

du betyder allting så himla mycket för mig

och jag vet att en dag

kommer jag kunna säga att jag älskar dig

med tro och hopp om om mitt psyke vill ge upp

men sålänge du står här vid min sida ger jag aldrig upp

för hoppet om livet börjar växa till sig nu

du och jag tillsammans hoppas det aldrig tar slut

för du är den jag tänker på du är den jag drömmer om

och jag vill aldrig vakna

men du kan inte va en dröm

du får mig att skaka jag ska aldrig svika

så jag ber dig daniel gå aldrig från min sida

jag kanske är kaxig men framför dig så blir jag svag

ja du hörde vad jag sa för du är den ända

personen som jag trott på idag

det finns ingen som du

ingen som får mig att känna såhär starkt

du och jag för evigt det är sannt.

( ref x 2 )


Kommentarer
Postat av: amy

haha du tog min text:DD

jag har lyssnat och skrivit hitta inen färdig text på den :(

men nu har jag den klar :D<3

2009-10-07 @ 23:48:01
URL: http://amizlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0