Förlåt förlåt förlåt ! <3

Hejsan sötnosar! Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid... Idag så var jag me Fanny,Angelica,Arri och Emelie. Roligt roligt hade vi, haha specielt jag,Fanny och Emelie. Vi var i gurra till klockan fem sen åkte vi till brunn och va där till halv åta sen åkte fanny hem då gick vi andra hem till Angelica, Sen så skulle Arri och emelie hem så då gick jag ocskå hem, I morgon så är det gymnastik så det kommer nog bli ett ganska sent inlägg och även bilder från idag och några andra dagar, Min slad till mobilen är borta men jag ska leta efter den så ni får bilder,
 Puss puss !



Kommentarer
Postat av: J U L I A

BRA!

2009-10-06 @ 07:03:17
URL: http://seriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0