Fredags mys

Förlåt att jag inte blogga i går men jag orkade inte. Idag så va det skola som vanligt. Efter skolan så åkte jag och Fanny till gurra, vi gick till ettan och kolla på film med my,wille och några andra.Sen gick jag,fanny och wille till ishalen och sate där ett litet tag sen åkte jag och fanny hem. När vi kom hem så va vi på värra flumm humöret. Haha så vi gick till Angelica och bad hon komma utt till oss. Sen gick vi ner till brunn, och då såg vi att dom hade disco, haha så vi gick in där och va där ett littet tag. Det va bara upp till fyran men dom sa inget till oss, och vi gick in gratis för vi kännde Elin som höl i discot, haha vi ägde ! men sen gick jag hem för jag skulle äta middag, men sen så gick vi ner dit igen.Hhahah, SKÅNE fanny o angelica ! men sen åkte fanny hem då gick jag och Angelica hem till mig och kolla på idol, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0