Nej !?

Hejsan!
Kom hem från sjukhuset för ett tagsen, Dagen började med att jag gick till skolan. Då hade vi spanska men vi kollade bara på film sen så skulle vi ha NO men då så var jag tvungen att gå till "skolsyster" (Doktor iskolan), Min lärare tvingade ner mig med min fot, Ja alla som vet vad som har hänt med min fot fattar men för er som inte vet så är den svulen och fult med sår mm på den........ När jag kom till hon så kollade hon bara på mig och Mickis och sa du måste åka till akuten med din fot, så ja det var bara att åka till akuten. Jag och pappa åkte dit,När vi kom dit så kollade dom på min fot och gjorde massor av konstigasaker. Men nu är jag äntligen hemma igen, Fick med mig tableter hem som jag ska äta 3 st om dagen,Få se om jag kommer ihåg glömmer typ bort allt som jag ska komma ihåg,Men aja ! Idag skulle jag ha varit med Fanny men pappa sa att jag inte kunnde det pga min fot ! Bläää jag som hade set fram i mot denna dag ! Men men ska va med Fanny på fredag ist. Men i kväll ska jag väl bara vara hemma och inte göra någonting, Och juste i morgon så slutar vi klockan två för vi ska vara i gurra och göra något, Idag så blev det ett långt inlägg ! Bloggar mer i kväll sötar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0