Angelica,fanny,mickis,wille,Julia,Emma

Hejsan sweet !

idag så va det vandring med klassen,blää.... Vi hade sov morgon till klockan halv tio.Sen så va vi ute och vandrade till klockan halv ett, så det var inte så långdag men det var tråkigt att gå. Efter det så kom min pappa och hämtade mig för jag skulle till någon tandläkare inne i stan. Vi åkte ditt och sen tog dom en bild på mina tänder sen fick jag åka hem så onödigt..... Sen åkte jag till gurra och träffade Angelica,Fanny,Mickis och wille. Wille hade idrott (i skolan) så han va tvungen att gå. Men jag,Fanny,Angelica och Mickis gick runt där ett litet tag eller aa ganska länge.Sen slutade wille då kom han och då var Mickis och Fanny tvungna att åka till stallet. Sen skulle jag,Angelica och wille gå till ettan men det var stängt så vi gick till ekvallen. Men efter ett tag så var jag och Angelica tvungna att åka hem. Ja så såg väl min dag utt, Nu ska jag va med Angelica,

Pöss Pöss  


en bild på mig och Angelica när vi va i kungsberget i 6:an, Gammal bild !
Angelica till vänster och jag till höger

Kommentarer
Postat av: eliin

okejokej :)

2009-09-30 @ 20:36:17
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack :D

vad gör du då? :)

2009-09-30 @ 21:18:53
Postat av: Melinda

Du glömde skriva namnet ;)

2009-10-02 @ 15:58:51
URL: http://melindafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0