skolan !

Hellu <3

Idag så var det ingen vanlig dag i skolan, vi ha skolfoto ! Det var ganska roligt för vi fick sita varti vi ville på det och vi fick göra roliga saker på kortet asså på gruppkortet så vi gör lite olika saker :P laddar upp en bild på det sen när vi har fått det. Jag hatade en fotot för jag blir aldrig bra på det men det var väll ingen nyhet ?Idag så började gympan igen det var faktist ganska roligt. Men nu måste jag gå och duscha efter som att jag har tränat i några timmar nu.

Och juste ! idag så går mitt godislöfte utt :D Jag har haft det i FYRA år nu, Duktiga mig <3


love uu <3

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

härligt att höra! Finfint här med! godislöfte? har du inte ätit godis på 4år? :O

2009-09-02 @ 13:12:53
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0