Bebis&Bebis


Tjaaaaaaaaa alla rosa grisar där ute, melindas bebiss häär (a) Idag var det skola. Sovmorgon och FIKA på matten som lmelinda tjatade om hela dagen.  Idag är det torsdag men det känns som fredag elr hur ? jag sover här inatt, flummflumm. Vi har en liten plan på gång som melinda sötiis kom på :) hahah men nu sitter hon och kollar på alvin och gänget 2 xD later ska vi gå till vivooo och köpa godis óch äta efter midnatt eftersom melinda kanske får äta imorrn för egentligen har hon godislöfteee! Justäää måste bara berätta om våran påskkärringshistoria .. fyfaan asso! " det kanckar på dörren och melinda och jag går ner och öppnar där står det typ 5 åringar och vill ha godis men vi har inget och då börjar vi asgarva och sen gick melinda till köket och tog hennes pappas goodis och seen går vi upp och säger att vi aldrig ska öppna döörren mer. efter typ 5 min så k´nackar vi på dörren och då öppnar vi inte och då kollar vi ut igenom fönstret och då seer dom oss :O hahah flummigt värre kan jag säga bara ! Aaaajaaa nu ska vi tagga :) Ciaaaao // BEBIIIIIIS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0