fredag ? lördag ? hmmm...

hahha vaah är det för dag ? trodde att det var lördag efter som att vi var lediga i torsdags,haha! men idag så va jag me min bebis julia på morgonen sen drog hon runt halv ett.Då skulle jag och mamma färga håret på mej,det blev faktist bra,men vet inte om jag ska färga ljus brunt till sommarn ?

sen efter en liten stund kom angelica och fanny och frågade om jag skulle me ner till fotbolls planen,Så jag följde me dom ditt,Jonatan kom ditt ner oxå. så vi chilla lite i solen,men efter en stund så kom anton och dom så vi började spela lite fotboll med dom och 98:orna killar,hahah shiit vad 98:orna ägde på fotboll.Så angelica,fanny och jag gick över till dom ist så anton och dom förlorade STORT ! haha nej men det var kul !

när jag kom hem så var Ebba,oscar och dom här så vi har ätid middag och gjort lite andra saker men nu ska jag chatta klart med min sötnos jesper ! PUUSSS

långt inlägg = lång och rolig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0