jag såg dej!

hahah! det är tydligen ganska många som såg mej på ung, och jag såg ingen av dom....pinsamt! Det var en kille från stadiumsportscamp som heter tobbe som skulle vara där,men jag visste inte hur han såg ut... så vi stod där och kollade runt och pratade me några,så är det en kille som bah vill du ha den hära och ger mej en comviq sak jag bah nejj? och ger biatch blicken....sen när vi har går så får jag ett sms.

du vet killen som du fick comviq saken ifrån det var jag..... =) 
va skulle jag göra då,så jag sa bara hoppsan och förlåt....hehe!!
 
undrar varför dom inte säger hejj om dom nu såg mej =) ajaaaa,nu har jag ringt till angelica så nu är hon uppe,bra melinda! nu blir det melon till frukost,muummss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0