Jag vill inte förlora dig

det här är inget jag brukar skriva, för jag har aldrig känt såhär förut. Jag vet inte hur jag ska förklara det här, den här hemska känslan, den som aldrig försvinner. Klumpen i magen som inte går bort. Den finns där.Det jag undrar är vad som har hänt, vad är felet? Varför är inte saker och ting mellan oss som jag önskade att dom va? Jag vill att det ska vara som förut, men det är väl lite överskattat att säga så antar jag, men grejen är den att jag har aldrig och då menar jag ALDRIG haft nån som är som du.Jag visste från första gången jag träffa dig att du var speciell,Alla dina sms fick mej att fatta det.Att du inte va som alla andra, jag kände mig närmre dig än nån annan,
jag vill inte leka mer att allt är bra när det inte är det.
Jag vill inte förlora dig, det är min största rädsla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0