NICE JUU

Hej sötnosar! Hemma precis, åh herregud va trött jag är.Fanny väckte mej klockan halv nio idag.... För fannys buss gick halv tio,hon skulle bort på möte elr ngt,Menmen! vi gick upp hon åt lite sen gick vi ner till brunn som två jag vet inte vad... =)

ska berätta lite snabbt om igår för er nu också!Vi slutade klockan tolv,alla 9or åkte moppe hem och vi skulle GÅ !? så vi försökte åke me nån men nääejnej! Nästa år har vi moppe,längtar! iaf vi gick till bussen,sen gick jag och fanny hem fixade oss lite sen tog vi gurra bussen åkte me jesper till gurra,sen tog vi bussen till nacka.Eller vi kom bara till värmdö marknad för sen kom pappa och körde hem oss.... Vi pratade lite hemma för pappa ville åka ut me båten.Men så blev det inte så han körde tillbaka oss så tog vi bussen till nacka igen... Tjockade oss lite på donken me glass,muuummmss! åkte hem träffade david,kevin,william,angelica,julia och några andra killar nere i brunn.hahah nu är det långt här,och mer blir det!!  Gurra bussen kom igen så fanny och angelica tog den åkte till gurra och jag julia var kvar hemma var lite me killarna och fick runt.Sen på kvällen kom dom hem igen och då träffade vi niki,julia,nicole,simon,simon och kevin.Har träffat många idag.... =) Sen drog jag och fanny hem,fanny var inne på min msn och sånt och jag låg i sängen och snackade tele me jonte från sportscamp.Det slutade me att vi pratade me han i tre timmar och den lillen somnade,hahaa! när vi pratade tele me han.
käärlektiller!

nu får ni några bilder från igår,happy !? puuss
julia,nicole,kevin,fanny & angelica



simon&simon



nicole&fanny


simon,niki,nicole,simon&fanny!! coolingar?


mupp simon =)


nicole&simon



niki min älskling


alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0