älskling idag

hellow,Idag så var det skola som vanligt,roligt att vara med alla kompisar.Spanska provet gick bra tror jag,det känndes bra.men engelskan gick inte så bra..... hahah.På idrotten fick vi göra lite vad vi ville.efter skolan var jag ute i ca 40 min och väntade på älsklingen.Tur att mickis och sofia var där och kunnde vara med mej så länge.Men mina tår frös till döds tror jag alldrig har fryit så mycket om dom,jag hade ju bara tygskor.men mickis den lilla ängeln värmde mej.Men sen efter ett tag så kom älsklingen och då gick vi hem till mej.sen har jag varit med han resten av kvällen.Men i morgon så ska vi till kungsberget men skolan,KOMMER BLI ASS KUL TAGGAD SOM BARA DEN! men nu måste jag svara på alla som skriver på msn och packa och fixa filips bdb till juliabebis,ha det bra så längeee pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0