fuck of

tjaa alla suckers !

idag så har jag tränat små barnen eller aa på första tränigen var det 2 killar där och ingen vuxen ledare så jag och micks sat på luftgolvet,så dom fick hoppa lite. ( vi spelade även lite fotboll)  när deras träning var slut så skulle vi träna nästa grupp och då kom det några barn och vuxna ledare.Dom fick också hoppa på luftgolvet.När träningen var slut så körde vi hem mickis och carro. Får typ damp snart ! skulle träffa älsklingen igår men det gick inte, så då skulle jag träffa han idag men nääj nu skulle han typ bort eller vad han skulle göra ! men jaja jag får väl se till och träffa han på lovet om jag inte träffar han i kväll.men nu ska jag dra puuspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0