falluun ägde allt !

hahhahahahah hemma från falun nu. det är därför jag inte har bloggat.men iallfal hade grymt kul där,lärde mig många många nya saker och vi har blivit ett sånt bra lag nu.Melinda gillart (Y) vi var väligt flummiga kan jag bara säger, vi skulle såva klockan 10 för vi skulle upp klcokan 6 nästa morgon men vi i våran stuga somnade klcokan tovl typ jaa så ku hade vi att vi inte änns kunnde sova.aja det går inte att förklra här på bloggen allt för det hände så rroliga saker helllllaaaa heelllaaa tiden vad man än gjorde så vill ni veta ngt så fråga bara ! men nu ska jag duscha och göra mig klar för i morgon är det skola,VILL INTE GÅÅ !


hahahha omg vad roligt det var när vi gjorde vaaaatteeen leken med sofia när hon skulle dricka siiiitttt vaaaattteeen,hahhahaha kommer aldrig glömma det!


laddar upp bilder när mickis har laddat upp alla på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0