hahahhahaha inte roligt erik !

hahahaha ja idag så var det en vanlig skoldag med alla mina smmmååå och stora söta bajsungar (a) julia,mickis,emma,angelica och fanny love yaa. idag på SO:on så stog våran lärare och pratade (som vanligt -.- ) då hörde jag och mickis att det skramlade från diskon, jag ba eh skit it, sen hörde vi det igen vi ba usch nu var det inte roligt....sen sa det pang och jag och mickis skrek som *** elr inte mickis så mkt tror jag.men jag hoppade upp på bordet började skraatttaaa och typ grät (a) men vadå jag blev ju skit skraj.sen kom erik ut ur skopet och började assss garav fat det gjorde alla andra också till oss.men det värsta var att typ ALLA i klassen var med på detta eller visste om det (A) hahahhaha men nu ska jag sova snart så jag orkar morgon daggeeenn i skolan puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0