niki <3

heellojjssaan,har ite bloggat på länge jag vet.... men jag har så mycket andra saker att göra.Men idag så har det varit träning och var med fanny på morgonen efter som att hon sov här.vi fick för oss att hon skulle det typ klockan tio på kvällen så hon kom och sov här,rollliigtt roollligtt.Vi var inne på skype och msn hela tiden.Men i morgon ska jag träna småbarn som vanligt sen ska mickis med hem sen åker vi på tränings själva som en hellt vanlig söndag,ska se om vi hinner åka till nacka och köpa ett par skor (A)
 
hahahha jag och niki hade grymt kul på dansen i torsdags.Dans läraren var inte där så ja det blev som det blev.finns en film på facebook alla måste kolla på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0