björne i morgon

shooo,bloggade inte igår men jag var på grönan hela dagen och kom hem sent så jag orkade inte blogga.skiiit kul på grönan igår,innan så var de avsluting me små tjejerna också. Ska på grönan igen på fredag me angelica ! idag så va vi i skolan åkte och handlade lite till björne som vi ska sova på i morgon me klassen så de kommer inte bli nån bloggning om jag inte lånar nåns ipod ? men de får vi se.... men idag så va de lite skola slutade klockan ett sen åkte jag och angelica till nacka väntade på arthur som skulle komma men hans buss stanna inte så vi åkte till värmdö marknad och skulle möta han nej då åker han till nacka för att åka till oss sen slutade me att vi åka tbx minst tre gånger.... men tillslut så ! vi var me han lite i nacka sen åkte vi hem och nu ska jag packa tills i morgon pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0