jag tror jag älskar dej.... :$

whiiii love is in the.... ahaha sen kunnde jag inte mer!nejj skojja bara me de dära,eller ?
Förlåt för dålig bloggning,intebra... =( Men jag kan skriva snabbt va jag har gjort/ska göra !

Söndag:
tränare

Måndag:
Tränare

tisdag:
Tränare sen bada & sola me julia

Onsdag:
(idag): Tränare för sista dagen,sen bada på grisslinge sen på kvällen vara hos niki me julia,angelica,simon,simon och wille.

Torsdag - lördag:
Båten

sön-lör:
SPORTSCAMP !


sista tränar dagen idag,tråkigt! Dom har varit så söta alla som var där... Men de får väl vara nästa år också.Vid klockan fyra så åka jag niki,julia och angelica till grisslinge och solade & bada,eller aa bada och bada ?
Efter så åka vi hem jag började bråka me mamma och lite me pappa som vi har gjort hela kvällen nu.
Jag blev sur och åkte me dom hem till niki,dom blev ännu surare och blaabla! Pappa hämtade mej där sen.puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0