kusin&bebis

haha min pappa snackar i tel där nere me nån på jobbet så hörde jag han säga,aa du sid kommer inte idag!
haha vet inte hur man kan heta sid men de var ju gulligt tänker på han i  ice age,hhaha meeenmen....
De var inte de jag skulle skriva om,Ikväll så ska jag vara me bebis får se va vi gör blir nog brunn.David,simon och några fler ville typ vara me oss... Efter skolan ska vi kanske bada sen måste jag hem för jag ska äta middag me mina kusiner alexander tre år och tvillingarna vendela och cornelia några månader,men på kvällen ska jag dra ut och vara me bebis som ska sova här och sen kanske david och dom om vi inte hittar på något annnat att göra ?
LOVE MELINDA

bebis&kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0