mickis va fan lider du av ? :')

hhahah måste säga en sjuuuuk sak som hände igår,mickis och jag skulle gå till dyviken jag går och pratar me mickis och sen helt plösligt så stannar hon och baah

mickis: ahhhhhhhh !?
jag: vadå !?
mickis: oh,jag trodde jag såg en DINOSARIE
jag: vaaa fan mickis !?

sen när vi var ute me lilla båten så säger hon igen

mickis:ahhh !?
jag: va nu då !?
mickis: jag tror jag såg en JÄTTE HARRE !!!
jag:HAHHAH VA FAN MICKIS VA LIDER DU AV !?

som sagt dinosarierna finns inte länge, och de finns nog inte jätte harrar heller,så va fan ser du mickis ?
ÄLSKAR DEJ ÄVEN HUR KONSTIG DU KAN VARA IBLAND ! :')




Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha kommer alltid att älska dig med ! :-D

2010-06-20 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0