STADIUM SPORTSCAMP

i moooooooorgon åker jag till stadium sportscamp,packa allt idag förutom några tröjor så hoppas verkligen att jag har me allt nu ! Midsommar var väl bra mysigt me alla som var där.Idag när vi kom hem så var vi me kusinerna gjorde inte så mycke igentligen köpte glass och lite sånt,åt jätte god middag ! =) Senare på kvällen så fick jag ett sms från simon som undrade va jag gjorde,om jag hade lust att träffas.Så jag packade de sista sen gick jag ner till brunn och möte Simon,wille och simon.Var där nere me dom och bara en massa sen kom frida,vi gungade och massa annat.... Sen följde dom me mej hem,hehe ville inte gå hem själv (a) när vi skulle gå hem så möte vi några killar som letade efter en fest osv.... ppuuussen

kusinerna,bilder från midsommar får ni sen när jag är hemma från ssc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0