bebis -.-'

shäääää,Har precis gjort om i mitt rum,eller aa just nu ser det GANSKA stökigt ut men vi ska köpa lite nya saker och kasta utt saker,så det blir nog bra sen.sitter och chattar me bebis på msn,asså shitt!

jag:äru klar ?
bebis:njääää,har inte börjat (A)
jag:men åhh
bebis:men vadå du har ju inte skickat bilder !
jag:men jag skickade ju massor med bilder sist ta dom
bebis:men jag vet inte vart dom är
jag:äru säker ?
bebis:jaaaa
jag:100 % ? men du gjorde ju ett album om mej förut är dom inte där?
bebis:jjuuustääää !

HAHHAHA typ så här va det,eller aa kanske inte så likt men det var iaf så det var och min bebus har lite svårt att komma ihåg,men vet ni ? JAG ÄLSKAR HON !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0