det går inte så bra för dej älskling......

hello,idag så skulle jag vara med mange,men neeej då blev den lilla skitungen magsjuk! åh vi har inte träffats på hela fucking lovet... Men så jag var med fanny gumman.hahha shiittt no life säger jag bara om oss gumman ! först gick vi ner till vivo och köppte glass med syster sen gick syster hem och då drog jag och fanny till gurra,när vi var där fick vi för oss att åka till nacka (a) hhaha så vi drog ditt och var där en liten stund,Hhaha aa och sen åkte vi hem NO LIFE säger jag bara om oss.Men nu har fanny åkte hem och i kväll blir bara jag och mammi för pappa och robin är på kryssning med robins bandylag -.- och JA ! jag är avis jag vill också åka kryssing igen..... Men nu ska jag ringa mamma och höra när hon kommer hem pusspuss på er




KRYSSNING MED ALICE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0