kusse

hello,här är min stora *lilla* kusin emelie,hahaha hon är inte så smart av sej för att presic fyllt 18..... ibland kan hon vara världens jobbigaste och konstigaste kusin men jag älskar hon i allfal.hon är typ den i hela släkten som vet mest om mej och jag lovar min släkt är stor.15 kusiner och sen massor av annat folk.Men jag vet att hon alltid finns där för mej när de är som jobbigast,och det betyder mycke.men hon kan även vara den som är den jobbigaste av alla kusiner men jag har ändå alltid roligt men den hon.ÄLSKAR DEJ !


Här är jag och kussen på lisseberg för ganska länge sedan !
kommer ALDRIG glömma hur rädd du var och ditt ansikte såg ut som om det skulle explodera.hahahha omg en bild som aldrig kommer försvinna ut ur mitt lilla huvud
.hahha alla roliga minnen vi har du och jag !

JAG I VIT TRÖJA OCH EMELIE I BRUN !

Kommentarer
Postat av: världens bästa e!!

haha, vad söt du är milllis! :D <3

2010-03-03 @ 16:05:00
Postat av: melinda

yees i know,jag har mina stunder ;D <3

2010-03-03 @ 23:22:44
URL: http://melindafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0