onnssddaaagghhh

idah är det onsdag för er som inte vet det,själv hade jag tappat bort vah det va för dag idag,Hhahah.Nej men idag va det skola,vi fick göra någon inspeling för någon lång film som ska gå på bio och allt,gryymmt assoww! efter skolan åkte jag och syster till gurra med fanny och mickis.när dom hade åkte så möte vi totte och wille i gurra och då skulle dom åka att varv med bussen och frågade om vi skulle hänka me,så vi gjorde det.Har inte pratat med dom på jätte länge så det känndes lite konstigt det tyckte angelica också.

men nu ska jag varah lite social med jesper och rasmus på msn,lovvee yaa biatches !


HAHHA kolla på sötnosarna mickis och angelica idah vid bussen !

Kommentarer
Postat av: angelica

naaaaaaaaw den är så sööööööööööööööööööööööööt :D jag älskar den !!! :D <3333333333333333333333

2010-03-25 @ 18:16:03
URL: http://angelicabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0