yes...

Haha, kom hem precis vi drog och kollade på bio jag och angelica.Kommer inte ihåg vad filmen heter typ love you filip morris,eller vad den nu heter.Inte ett namn jag lägger på minnet för filmen sög!

Ska berätta lite om igår jag hann inte det förut.va hemmos kusinerna,det var väl roligt och träffa alla.Sen ville angelica och jonatan att jag skulle komma ner på "festen" eller vad det nu var.Så när jag var klar hos kusinerna så drog jag ner ditt.Va där till 3 sen drog jag hem och sov hos syster,sen somnade vi typ 5.Jaa så såg väl den dagen ut

Men i morgon då !? hhaha jaa i morgon börjar fucking skolan igen.har spanska glossor som jag glömde i skolan,sen har jag att jag ska kunna en hel text från engelska boken och hur mycket tror ni att jag har plugga... ? nej precis INGET !?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0