lååååååång dag

shooooooooo! sov hoss angelica igår,vaknade av att jag fick sms då blev jag hungrig så jag väckte angelica men hon somnade om sen efter en liten stund så ringde jesper.Så de var bara att gå upp då efter som att vi hade lovat dom att komma ner till fotbolls planen.Vi gick ner ditt och va me sami,samuel,rasmus,wille,ted,jacob,johan,jesper,niki,angelica och carro fast niki och carro kom senare en oss.Jag och angelica gick me killarna till statiol för dom skulle äta lunch och då köpte vi glass ofc =) niki och carro va kvar på fotbolls planen me wille.När vi var klara så gick jag hem för då åkte vi till min kusin som fyllde 30 . och ikväll så va jag i brunn me julia,fanny,angelica och killarna efter som att dom hade läger där nere !


jesper, jag och angelica igårkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0