Bloggen har damp.... -.-

shuuue baby's
Igår var i nacka me angelica handlade 1 tröja och 3 par trosor från gina,Tror inte att det var något mer...
Vi gick hem kollade lite på film och hade det mysigt.På kvällen gick vi ner till brunn eller vi CYKLADE,Hahah jag körde angelica och det gick fooort tro mej.Angelica trodde att hon skulle dö samtidigt som hon var där bakom mej och garvade sönder.Men vi skulle lämna en väska till johanna och köpa chips =)
när vi kom till johanna så kom det massa undomar av bussen så hör vi nån säger MELINDA !?
Vi började as garva för så som vi cyklade... Vi vet inte vem det var som sa det,men jajjah!!

för er som inte kommer in på min blogg så har jag inte tagit bort den,det funkar på några men pröva bara igen sen funkar det.Juste om jag inte får lite mer som läser bloggen kanske jag tar bort den "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0