David nygren

Gaaash,har varit me dej sen vi var ca 2-3 år...
Varje dag på dagis,varje dag i skolan,Ganska länge nu!
bråkar ibland,hjälper varandra också... pratar me allt om dej & du me mej.
Du är inte min riktiga lillebror,men du finns där för mej de vet jag & jag finns såklart där för dej.
Men känns ibland som du är min lillebror för jag är några månader äldre än dej,och har alltid varit längre
men nu har vi vuxit om mej.... Iaf du är inte min riktiga lillebror men har lixom känt dej och din familj ända sen jag var 2-3 år.Sen har jag varit me dej nästan varje dag,på dagis & i skolan nu.... !
Hoppas det blir längre tid me dej också min "lillebror" David nygren

Kommentarer
Postat av: david

jag hoppas verkligen att det blir längre också med dig syrran :D 4 ever <3

2010-10-25 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0