FREDAG

whiiie nu är det fredag,sjukt nice!
Skolan idag som vanligt,hade matte prov...Kan inte säga att det gick bra! Men iaf,slutade 20 i två.Skönt och sluta då efter som att vi slutade halv fyra när vi gick i 7an.Jag och angelica skulle gå me mickis och fanny ner till bussen,men nejneej! Slutade me att angelica och fanny gick ner till bussen och jag och mickis kollade på en film som några av killarna kollade på.Känns inte alls som om det här var idag... !? men efter en stund gick jag och mickis ner till brunn,åkte till stan och skulle träffa carro. Men hon kom inte så vi träffade emelie gick runt lite,sen åkte vi till nacka träffade några,Carro kom även dåe !! Va i nacka åkte hem me angelica åkte in till nacka igen på kvällen,Och nu har jag bara varit hemma me angelica på kvällen, så var typ min dag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0