happyface

tjooooh sweet !
Ligger i min säng just nu och bara ler.... vet inte varför ? alla var nere på träningen och lilla jag sprang runt där och livade upp alla,underbara tjejer ! Gick upp klockan 8 idag inte lika happy.... Men ah ! tränade små barnen till ett,åkte me kusinerna hem.Åt lite osv.... Alexander har lovat mej att jag ska få komma och äta nån kaka där i veckan också,mummmmss ! Åkte på träning vid halv 6,på träningen så satt jag me carro en stund som hade ont i ryggen.Jaah och jag fick för mej att bli super vig.... (y) så carro tar tag i mej och trycker ner mej i split och spagat. Ont !? jaarååh.... men har inte så mycket mer att säga sov gott för jag kommer nog somna me ett happyface.... pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0