hihi

Tjuuuluuutt !
Har inte bloggat jag vet.... Men igår så var det en härligt kväll me tjejerna Mikaela,mathilda,emelie,fanny och angelica.... Elr ah alla andra som var me också !! Vet inte riktigt vilka alla var men jajjaah =) Var ute me dom hade kulkulkul.... Kom hem till angelica på natten så träffade vi mange och emil.Var me dom till ca fyra halv fem,elr ngt !?
Kul att jag skulle upp klockan 8 idag och träna små barn sen också.Gullig som fanny är så ser hon till att jag kommer upp,loveuu baby!

Kommentarer
Postat av: fanny haver

jaa ja va som en liten mamma jue :D jag ba : melinda, melinda du måste gå upp nu..

haha fett göllit ansvarsfull lilla jag va :D

2010-10-11 @ 20:48:58
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0