Jag älskar dej



Jag älskar dej syster! Du kanske har hört det många gånger.... Men kärleken till det är allt jag har,Utan dej är jag halv.DU är mitt allt,utan dej klarar jag inget här i livet,jag behöver verkligen dej.Även fast du kan vara dum i huvudet och jag kan hata dej mest av alla,så är du min syster och jag älskar dej mest.Vi bråkar kanske ofta,Fast det är mer små saker som vi bara driver me varandra.Har inte haft något seriöst bråk me dej sen några år tillbaka.... Tro mej det var den svåraste perioden i hela mitt liv. Säger allt till dej,eller ah nästan....Vi gör verkligen allt me varandra prov i skolan och allt ! Du är det bästa som har hänt mej,Du har den största platsen i mitt hjärta.
Fatta alvarligt hur mycket jag älskar dej min syster angelica björck wahlberg !



Har även min jesper eskelind som jag älskar mest av allt ! Sen fanny haver som alltid finns där för mej och jag kommer alltid vara där för hon!


Kommentarer
Postat av: fanny haver

awiiiiie jag ba jahapp ännu ett om angelica haha som man inte hört det där förut. (a) sen bara står jag med där nere :'D <3

2010-10-16 @ 18:34:03
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0