skola skola & skola

hejsan,försöker blogga lite fort nu.... ! Idag så va de skola,har inte gjort så speciellt mycket idag i skolan faktist. Efter skolan gick jag hem till Angelica,vi gick ner och sjöng lite singstar,Hahah ! Oh jaa bra & snyggt var det,idol 2011 babe ? Hahah okej kanske inte så bra,vi fick iaf dricka massa vatten och äta halstabletter för ont i halsen fick vi,just nu ligger jag i sängen och äter massa halstabletter... :$ Kollade lite på tv och tog det bara lugnt efter att sjungande sen.Gick hem åt middag,sen tvingade mamma mej att städa mitt rum,helt i onödan.. !? Klar iaf nu,kom på att vi har no prov som ska in i morgon,så har nästa gjort klart de lite i morgon bara sen är de klart ! Vi har sjukt mycket läxor just nu! Men nu måste jag vara jätte social me alla på fb,pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0