snööööö


hahah är det inte ovanligt att snöa i oktober... !?
Men igår snöade det iaf nästa hela dagen,ganska mycket. Strömmen försvann hos några,inga bilar kunde åka bussarna sluta gå.... kaaooos !? Skolan gick väl bra iaf... Efter skolan så taggade jag och fanny hem till mej,kollade lite på tv osv.Sen vid fyra så kom Oscar och Philip,roligt! Senare på kvällen runt nio när dom hade åkt så gick jag och fanny och köpte glass mitt i vinter nu,Gott var det iaf ! Fanny åkte hem,jag gick över till angelica när fanny hade åkt hem.... Runt tolv tiden gick jag och angelica och "hämtade" Emil och Mange,gick hem till angelica gjorde typ inget.Gick ner till bussen me dom... När vi kom hem så gjorde vi inget så vi somnade efter en kort stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0