suuuper

Heellooo sweeti's
Ligger just nu i min säng och pratar me philip på msn och smsar me några små sakar,gillat !
Tränade små barn idag som sagt,gick hem kusinen linnea var här me faster.Dom skulle gå typ och PLOCKASVAMP !? me mamma och robin,taard ! så jag var hemma själv.... Senare åkte jag till GUSTAVSBERG,tyvärr så fattar ni inte varför jag skriver me stora på det,men iaf ! åkte och träffade mange och emil,vi åkte till donken och träffade oscar och en annan kille.Jaah vi var där en lite stund för sen skulle jag på träning.Dom åkte me mej till träningen,fast dom var inte kvar.Tränade,gick faktist ganska bra!! lämnade tjejorna osv.Jaah nu kommer jag inte på något mer så sov gott på er,sov bara ca 3 timmar i natt så är väääldigt trött
pusssaar

Bara för att jag älskar dej alexander
KUSIN MIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0