träning

Hej sötnosar,hur har dagen varit ?
Min dag har varit ganska okej faktist även fast de är mycket träningar.Började me att gå upp klockan 8 som vanligt,seegt! Tränade småbarnen till klockan ett,åkte me morbror hem... Orkade inte gå! Åkte hem,hoppade in i bilen på engång.Åkte till Isabelle som fyller 4 år,min kusins barn.Jaa jag har ganska många kusiner 15 st och sen har jag 4 kusin barn tror jag... ? Iaf va där en stund sen åkte vi och lämnade Robin på innebandy.
När vi åkte hem så blev jag så trött så jag somnade i bilen... thoho ! Klockan halv 6 kom Tessan och hämtade mej,åkte på träningen... Fast efter som att jag inte ska tävla i helgen för vi ska bort me konfan osv så gjorde jag inte så mycket,men de är roligt att bara vara där me tjejerna och killarna nu då.... !
Kom hem åt middag,och ah pratar jag me Jesper,oscar och philip på fb,smsar me Mange & david... ojjsh !
P.U.S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0