whiiiie !

Godmorgon söötisar eller vad man säger när klockan snart är ett.... ? Igår kväll somnade jag vid tre,Låg i sängen och chattade me jesper till klockan kvart i tre.Sen kom vi på att klockan var ganska mycke och han skulle upp klockan 8 idag,lycka till me det gubben !? =) Vaknade klockan 12 idag,Idag ska jag och fanny åka till nacka och kolla lite.Ikväll vet jag inte rikigt enligt några kompisar ska vi komma på "saftkalas" Får se va vi gör,träffa oss kanske !? Mamma & pappa är inte hemma,men jag har faktist loooovat mamma att inte göra något busigt här hemma nu !! Måste göra mej klar nu,kyssar


Kommentarer
Postat av: Melinda

Gud vilken fin blogg du har! Jag heter också Melinda!:)

2010-10-02 @ 12:58:19
URL: http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0