;)

tjuu! Vad har ni gjort idag sötnosar? Jag har gjort mycket idag haha,skitnice faktiskt! Julia,david,angelica,jag och marcus drog hem till mej efter skolan.kollade bara på tv och tog de lugnt,Jätteskönt!! Sen när mami kom hem åkte hon och jag till nacka vi skulle köpa en jacka till mej men det slutade me att jag hade handlat lite mer.... säger sen.kul me nytt  och fräscht! Åkte hem sen var ute me angelica skönt och prata lite känns som om vi inte gjort det på år fast det bara var här om dagen. Ligger och smsar lite fortfarande, alltid lika nice. skulle ta fram kläder tills imorgon, men jag kom inte så långt! Gaah..

Imorgon ska jag gå upp tidigt för vi har INTE sovmorgon som vi brukar för vi skulle ha något i skolan,suuuck! så jag börjar  börjar 20 över 8 som vanligt. Och i morgon direkt efter skolan är det träning som gäller ;) Sååå..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0