onsdag

Hello sweetie's! Nice dag.. Fast ändå inte eftersom det regnade och massa skit,mina skor blev genom blöta igen! Så klart så har jag min underbara bebis som tog mej över till lektionerna,loveuu!! Skolan gick ändå ganska fort så det var skönt.

Efter skolan så var vi vid bussen me fanny,mickis emma och några andra.Senare åkte jag och angelica till donken och tjockade oss.Tog bussen runt och kollade lite.Gick hem och var helt slut,iaf jag! Åt lite middag osv....
Har också varit duktig och STÄDAT !! Fick 300 av mamma om jag gjorde det så varför inte...Det var inte roligt menmen! är sjukt trött nu så ska lägga mej i sängen och smsa lite me allt skönt folk som finns,pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0