vart är alla ? varför är vi ensamma i skolan för?

Vaknade idag av att mamma och pappa jobbade på att få ut bilarna,som sagt det är snö kaos ute! drog mig upp ur sängen det var inte kul alls,gjorde mig klar snabbt loggade in på facebook "det går inga bussar,ingen skola" ser man övarallt.Gör mig klar efter som att jag går till skolan,går ner med angelica.Haha typ inga är i skolan så går till lärarna och frågar om vi får gå hem,självklart får vi det så då var det bara att börja att vandra hem igen då...Nu sitter vi här och gör inget funderar på hur man ska göra ikväll...hur ska man komma bort från ön ?











ÄR NI 100% PÅ ATT DET INTE ÄR NÅN SKOLA !? haha det blev ju inte för mycket på fb... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0