kungsberget 2011

Hejsan förlåt för verkligen dålig bloggning men jag har inte haft min data på hela helgen och sånt.Ska bli bättre jag ska...Har iaf inte gjort så mycket i helgen var hemma träffat kompisar kollat på innebandy och lite annat roligt.Roligt och roligt.. ?


Idag var vi iaf i kungsberget gick upp klockan halv 6 okej skulle gå upp då gick upp 6...För bussen till kungsberget gick klockan 7 och vi skulle vara där halv 7,glad att jag bor nära skolan ibland! På bussen bråkade vi med 7:orna att vi 8:or skulle sitta längst bak osv...självklart gjorde vi det,haha! Vi var där runt 10 började åka allt gick bra ända fram till lunch då jag och Adrian åker in i varanadra,haha lyckat ? Så jag åker bort och slår upp läppen och gör illa hela munnen...jävligt lyckat! Börjar också såklart blöda,åker ner till alla andra tar det lugnt sen var det bara att åka upp igen även fast jag hade så ont ont och då menar jag ONT för er som inte fattar gjorde det ONT !! Åkte hem och alla hade det mysigt på bussen kollade på film,nu blir det sova och gå upp till skolan i morgon,puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0