små skitungar

Söndagar är så jobbiga ibland,upp klockan 8 ner till gymnasiken träna barn till kl halv ett.Visst dom är underbara söta och bäst...men när dom inte lyssnar vet man inte vad man ska göra ? men annars är dom toppen har också skönaste tränarna också me mig,super! sen är det äta ta det lugnt och tagga om till egen träning till 8 på kvällen...Söndagar är inte alltid roliga! Men idag efter småbarnen så åkte jag till järfälla var hos emelie som fyller 19 på tisdag.Var där träffade släkten och lite sånt.När jag kom hem var det fort till träningen.Täningen gick faktist jätte bra idag inte så många som var där skönt faktist.Sen körde alla allt,det var roligt men ändå seriöst.Solsidan var faktist inte så jätte bra idag,eller ?

Små skitungar har nog vi alla varit ?
Här är jag och david små och söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0