Det var du som gjorde mig stark.Du är ljuset i mitt liv.


Godmorgon!
Har nog bara sovit 4 timmar,det går verkligen inte att sova.Vet inte om jag är trött eller inte nu.Kunde inte somna igår så det blev lite kvälls snack med Lillen,Klockan blev nog sex halv sju när allt var slut.Han och hans kompis man kunde du att dom gick på något ikväll,haha! Dom prata om massa konstiga saker.Om ni vill veta lixom! Iaf har inte sovit allt mycket inatt.Ska gå upp fixa mig och allt möta emma,åka till stan och kolla lite.Ikväll ska jag vara med Mikaela vi får se om det verkligen blir så för hon kanske skulle bort.Då har jag en annan plan,då blir det middag hos Alice och Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0